۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84713664
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

گره از مشکلات هشت واحد تولیدی استان همدان باز شد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رفع موانع هشت واحد تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

به گزارش ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز سه‌شنبه در سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: ۲ طرح تولیدی راکد با مصوبات ستاد تسهیل به چرخه تولید برگشت و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات ۶ طرح دیگر در راستای رونق فعالیت های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با گره گشایی و احیای این طرح های تولیدی و صنعتی اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در هر طرح پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال برگزاری مستمر و منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی و رفع مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی یکی از رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان است.

پورمجاهد با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ واحد تولیدی راکد در سال ۱۴۰۰ با مصوبات ستاد تسهیل احیا شد خاطرنشان کرد: به دستور استاندار پایش جدی واحدهای تولیدی مشکل دار و راکد شروع شد و با تمامی واحدهای راکد برای احیا تماس گرفته شده که تعدادی به دلیل مسائلی از قبیل اختلاف بین شرکا مایل به احیای واحد تولیدی نیستند.

وی با اشاره به اینکه در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان تخفیف جرائم مالیاتی و ۷۰ میلیارد تومان در حوزه تامین اجتماعی ثبت شده است افزود: طبق بخشنامه های کشوری اگر تولید کننده بدهی خود را در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی تعیین تکلیف کند شامل بخشش جرائم می شود.

در این جلسه شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صمت گزارشی از وضعیت تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی استان ارائه دادند.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha