کارشناس هواشناسی: هوای خراسان رضوی پایدار است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:هم اکنون بیشتر نقاط استان به دلیل وجود جریان پایدار جوی، صاف است و پدیده خاصی گزارش نشده است و همچنین انتظار پدیده جوی گسترده‌ای در سطح استان وجود ندارد.

آذر رضایی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، در روزهای آینده، ضمن افزایش دما در بیشتر نقاط استان شاهد افرایش ابرناکی در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان هفته کنونی وضعیت جوی استان پایدار باشد و در این مدت تنها در برخی مناطق خراسان رضوی به ویژه مناطق بادخیز، بر شدت و وزش باد به خصوص در روز پنجشنبه افزوده شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در این روز همراه با گرد خاک، کاهش کیفیت هوا و همچنین کاهش دید خواهد بود.  

رضایی پور با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۶ درجه بالای صفر در نوسان بود افزود: پیش بینی می شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۸ درجه بالای صفر برسد.

وی ادامه داد: در این مدت، شهر ریوَش مرکز شهرستان کوهسرخ با پنج درجه بالای صفر و تایباد با ۳۰ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha