۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبر: 84712293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲۳۶ هزار تماس با سامانه فوریتهای امداد شرکت گاز خراسان رضوی پارسال به ثبت رسید

مشهد- ایرنا- مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۲۳۶ هزار و ۱۶ تماس مردمی با فوریت‌های امداد گاز ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی در سال گذشته به ثبت رسید که فقط ۴۵ درصد این تماس‌ها عملیاتی شد.

فرشید دشتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد تماس، ۱۰۱ هزار و ۳۲۵ تماس عملیاتی و ۱۳۴ هزار و ۶۹۱ تماس راهنمایی و مشاوره بوده است.

وی دسته بندی پیام های عملیاتی سامانه ۱۹۴ شرکت گاز را شامل حادثه، نشت گاز، بازدید حفاری، ناایمن، پیام قطع، افت فشار و صدای کنتور و رگولاتور عنوان کرد و افزود: میانگین خدمت رسانی در پیام های با اولویت خیلی فوری ۱۵ دقیقه است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سامانه تلفنی امداد و پیام۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با هدف پاسخگویی فوری به تماس های اضطراری مردم در حوزه گاز طبیعی راه اندازی شده است و تماس های شهروندان بر اساس طبقه بندی خیلی فوری، فوری و عادی در کوتاه‌ترین زمان پیگیری و انجام می‌شود.

دشتی افزود: جانمایی و استقرار گشتهای سیار امدادی بر اساس نقشه ترافیکی و اهمیت موقعیت مکانی و استقرار سرامدادگران و اپراتورهای مرکز پیام در یک مکان با هدف تصمیم‌گیری بهتر و هدایت گشتهای سیار امداد به ویژه در موارد رسیدگی به حوادث از دستاوردهای راه اندازی سیستم امداد متمرکز ۱۹۴ است.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی امداد و پیام ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار زمان امدادرسانی در کلانشهر مشهد را که در مناسبت های مختلف دچار گره ترافیکی در مرکز شهر است به صورت چشمگیری کاهش داده که این اقدام زمینه خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایت مندی را فراهم کرده است.

شرکت گاز خراسان رضوی به حدود ۲ و نیم میلیون مشترک شهری و روستایی خدمات رسانی می‌کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha