۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 84711042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکلات ملارد با سفر رئیس جمهور محقق می شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 84711042
رفع مشکلات ملارد با سفر رئیس جمهور محقق می شود

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: رفع مشکلات این شهرستان با سفر رئیس جمهور به ملارد درغرب استان تهران محقق می شود.

جابر کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شهرستان ملارد با چالش ها و مشکلات بسیاری مواجه است اما متناسب با اولویت این مشکلات برای رفاه مردم ، چندین محور اصلی برای طرح در سفر رئیس جمهوری مد نظر قرار دارد.

وی یادآورشد: بخشی از این مشکلات مربوط به صنایع مستقر در شهرستان ملارد است که بناست مسائل آنها دسته بندی و در سفر رئیس جمهوری مطرح شود.

کریمی بخش دیگری از مشکلات قابل طرح در این سفر را مربوط به بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی این شهرستان خواند که مشکلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در ملارد ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان ملارد یکی دیگر از مسائل قابل طرح را کمپ اخوان با ۲ هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر برشمرد و گفت: با وجود گذشت ۱۲ سال از زمان شکل گیری شهرستان ملارد، هنوز این شهرستان ادارات مستقل با ساختمان مناسبی ندارند.

وی اضافه کرد: بسیاری از ادارات شهرستانی ملارد، به صورت مستاجر یا فاقد ساختمان مستقل هستند که بناست موضوع شکل گیری مجتمع ادارات در این سفر نیز مطرح خواهد شد.

کریمی ابراز کرد: بخش دیگری از مشکلات قابل طرح این شهرستان مربوط به موضوع تامین آب شرب، آب کشاورزی، فاضلاب شهری، اشتغال، کشاورزی و مترو غرب تهران است.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: بحث بهداشت و سلامت و تجهیز امکانات بیمارستان ملارد نیز از دیگر موضوعاتی است که تلاش می کنیم در سفر رئیس جمهور مطرح شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha