۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 3116
کد خبر: 84710615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارخانه نوآوری کرمانشاه قلب تپنده اکوسیستم دانش‌بنیان است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی کرمانشاه با اشاره به اینکه قلب تپنده اکوسیستم نوآوری استان کرمانشاه کارخانه نوآوری است بر لزوم توسعه این مرکز تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، «بهزاد باباخانی» روز شنبه از کارخانه نوآوری کرمانشاه و  شتاب دهنده های مستقر در آن، فضای کار اشتراکی، مراکز نوآوری، خانه خلاق و نوآوری کرمانشاه بازدید کرد. 

در این بازدید مدیران کارخانه نوآوری ضمن اعلام مسایل و مشکلات این مرکز در خصوص نقش کارخانه نوآوری در تحقق شعار سال گزارشی ارایه کردند. 

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی از شهرک صنعتی کرمانشاه 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار عصر شنبه نیز از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کرمانشاه و زیرساخت های عمرانی شهرک مذکور بازدید و سپس در جلسه با مدیران شهرک مذکور در خصوص راهکارهای رفع مشکلات این شهرک بحث و تبادل نظر کرد. 

باباخانی ضمن تأکید بر لزوم تسریع در انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات شرکت مذکور، شهر صنعتی کرمانشاه را یکی از شهرک های پیشرو کشور و با قدمتی تاریخی بیان کرد.

در این بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال، دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، کردستانی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، جوانی، رییس هیأت مدیره و افشار ایرانی مدیرعامل شهرک صنعتی کرمانشاه نیز حضور داشتند.

بازدید معاون اقتصادی استاندار از مدیریت شعب بانک کشاورزی و توسعه تعاون

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین از مدیریت شعب بانک های کشاورزی و توسعه تعاون استان بازدید کرد و آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کمیته بند الف تبصره ١٨ قانون بودجه در بانک کشاورزی (بانک عامل پروژه های کشاورزی) و بانک توسعه تعاون (بانک عامل پروژه های حوزه صنعت و معدن) را بررسی و بر نحوه تشکیل پرونده های تسهیلاتی و پرداخت آنها نظارت کرد. 

باباخانی با تأکید بر اهتمام شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغالزا، هم افزایی و تلاش مضاعف برای هدایت مؤثر منابع اعتباری بند الف تبصره ١٨ قانون بودجه به عنوان تسهیلاتی اصلی حوزه تولید و اشتغال را خواستار شد.

تاکنون بیش از ٣۴ جلسه در قالب کمیته استانی موضوع دستور العمل بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه با ریاست دکتر باباخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی تشکیل شده است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha