۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84709965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 انجمن سینمای جوانان مهاباد عنوان سوم تولید فیلم کشور را کسب کرد

مهاباد - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: این انجمن با تولید ۱۸ اثر، رده سوم تولید فیلم های پایان دوره فیلمسازی کشور را کسب کرد.

رحیم بایزیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۶۰ دفتر سراسر کشور در سال گذشته ۱۰ دفتر به عنوان دفاتر برتر در حوزه تولید فیلم پایان دوره اعلام شد که دفتر مهاباد در رتبه سوم  قرار گرفت.

وی افزود: اهواز با تولید ۲۰ فیلم، خرم آباد با تولید ۱۸ فیلم و تهران و مهاباد هر کدام با تولید ۱۴ فیلم در رتبه سوم قرار گرفتند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اضافه کرد: فیلم های پایان دوره یکی از موارد دوره فیلمسازی است که فیلمسازان پس از فارغ التحصیل شدن هر کدام اقدام به تولید فیلم به صورت جداگانه کرده که جهت ارزیابی و بررسی توسط کارشناسان به تهران ارسال می شود.

وی ادامه داد :در سال گذشته ۱۴ فیلم در قالب داستانی با موضوعات مختلف توسط فیلمسازان فارغ التحصیل این شهرستان تولید و آماده نمایش شد.

وی افزود: علاوه بر تولید فیلم های پایان دوره، ۶ فیلم حمایتی در قالب حرفه ای نیز توسط فیلمسازان جوان این دفتر در سال گذشته تولید شده است.

به گزارش ایرنا، در پایان هر سال توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفاتر برتر در حوزه برگزاری کلاس های آموزشی و تولیدی انتخاب می شوند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از دفاتر شصت گانه ایران است که بیش از سه دهه است در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلمسازی و کلاس های مشاغل سینمایی فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha