۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84709203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قتل و کشتار از سوی هر آیین و مسلکی محکوم است

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه موقت جوانرود ضمن محکوم کردن جنایت اخیر در حرم رضوی و شهادت ۲ تن از روحانیون، گفت: تندرویی، قتل و کشتار از سوی هر دین، آیین و مسلکی محکوم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا «محمدعزیز حسامی» در خطبه های نماز جمعه جوانرود به اهمیت فضایل ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: این ماه نزد پروردگار آنچنان ارزشمند است که درگاه بهشت در آن باز و تمام درهای جهنم بسته می‌شود که نشان از رحمت الهی در ماه رمضان دارد.

وی با اشاره به اینکه ختم قرآن از بهترین خیرات است، اظهار داشت: انس با قرآن و قرائت آن در ماه مبارک رمضان راه رسیدن به کمال الهی است.

خطیب جمعه جوانرود با بیان اینکه انس با قرآن مختص به با سواد و بی سواد نیست خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک باید نسبت به ذکر، دعا، نیایش و بهره گیری از فضائل ماه مبارک رمضان اهتمام جدی داشته باشیم.

امام جمعه موقت جوانرود در ادامه به اهمیت حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: حفظ محیط زیست وظیفه همگانی و بهره برداری بی رویه از آن حرام است.

ماموستا حسامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها برای حفظ محیط زیست اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز سمن ها و سازمان های مردم نهاد فقط در حد شعار به محیط زیست نگاه می کنند.

وی بر نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد و یادآور شد: گرانی افسار گسیخته و التهاب بازار رضایت بخش نیست و مسئولان باید نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند و کسبه و اصناف نیز باید انصاف و اخلاق را رعایت کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha