۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲:۴۴
کد خبر: 84709009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوئل رئال و ختافه/ جبران شکست با طعم لبخند سرمربی؟

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲:۴۴
کد خبر: 84709009
دوئل رئال و ختافه/ جبران شکست با طعم لبخند سرمربی؟

تهران – ایرنا – رئال مادرید در ادامه بازی های لالیگا، امروز به مصاف ختافه خواهد رفت تا با جبران شکست پیشین، هم یک گام به قهرمانی لالیگا نزدیک شود و هم عصبانیت سرمربی را با یک لبخند جبران کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، رئال مادرید امروز شنبه بیستم فروردین ماه ساعت ۲۱ به وقت محلی، در دیدار سی و یکم لالیگا (۲۱:۰۰) میزبان تیم فوتبال ختافه خواهد بود؛ تیمی که نخستین عصبانیت کارلوآنچلوتی سرمربی رئال در سال ۲۰۲۲ را ایجاد کرد زیرا در این بازی رئال مادرید با نتیجه ۱-۰ از این تیم شکست خورد.

تارنمای اسپانیایی «موندو دپورتیوو» از این شکست با عنوان «روزی که ختافه خشم آنچلوتی را برانگیخت» یاد کرد و نوشت: در روز دوم ژانویه و درست پس از تعطیلات کریسمس بود که تیم سفیدپوش رئال بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت که به شدت باعث آزار سرمربی ایتالیایی خود شد تا آنجا که آنچلوتی با عصبانیت به برخی از بازیکنانش اشاره کرد و به صراحت عنوان کرد که به نظر نمی رسید تیمی باشد که سال را به پایان رسانده است و با وجود تمرکز و تعهد کمتر، انگار هنوز تیم در تعطیلات است.

به نوشته این تارنمای اسپانیایی، ‌یکی از کسانی که در آن بازی بدترین بازی را انجام داد، کریم بنزما بود که آنچلوتی  خطاب به او گفت: بازیکنانی هستند که خوب بازی نکرده اند و کاملا مشخص هستند ... بنزما خوب بازی نکرد و این خیلی به چشم آمد.

تارنمای موندو دپورتیوو خاطرنشان کرد: حال که رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۳ چلسی را شکست داده است نشان می دهد با روحیه بالایی به مصاف ختافه خواهد رفت. رئالی ها می خواهند به این رویه خوب ادامه دهند تا به عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک شوند.

به گزارش ایرنا، ‌از هفته بیستم مسابقات لالیگا، رئال مادرید در خانه ختافه به میدان رفت که این دیدار در نهایت با برتری تک گله ختافه به پایان رسید تا رئالی ها که امیدوار بودند شروعی قدرتمند در سال جدید داشته باشند، با اشتباه مهلک مدافع خود سه امتیاز اول سال جدید را از دست بدهند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha