۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84708447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ۲ طرح ورزشی در تکاب آغاز شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 84708447
عملیات اجرایی ۲ طرح ورزشی در تکاب آغاز شد

مهاباد - ایرنا - عملیات اجرایی ۲ طرح ورزشی با ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار با حضور فرماندار تکاب در ۲ واحد آموزشی این شهر در جنوب آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش تکاب عصر پنجشنبه‌ در آیین کلنگ زنی این پروژه‌های ورزشی گفت: سالن ورزشی مدرسه دخترانه صدیقه کبری(س) با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در خیابان معلم منطقه کوی فرهنگیان شهر تکاب احداث می‌شود که برای ساخت آن ۱۴ میلیارد ریال اعتبار شامل ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و چهار میلیارد ریال از مشارکت خیّران هزینه خواهد شد.

سجاد نعمتی افزود: همچنین زمین چمن مصنوعی مدرسه شبانه روزی دخترانه الغدیر تکاب نیز به مساحت ۶۰۰ مترمربع با ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار توسط اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح های ورزشی تا ۶ ماه آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار دانش آموزان دختر و بانوان فرهنگی قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش تکاب اضافه کرد: در حال حاضر سه باب سالن ورزشی آموزش و پرورش در مناطق شهری و ۲ باب سالن نیز در روستاهای تکاب برای فعالیت های ورزشی دانش آموزان وجود دارد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای بیش از ۱۴ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha