محمدطلا شجاعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعدادتماس، یک هزار و ۵۰۰ تماس توسط اپراتورها و بقیه به صورت مکانیزه پاسخ داده شدند.
وی گفت: از کل تماسهای برقرار شده، ۱۸۶ شکایت ثبت شد که از این تعداد ۱۱۸ شکایت مربوط به حمل و نقل باری، ۴۶ شکایت حمل و نقل مسافر و ۲۲ شکایت در حوزه راهداری بود.
شجاعی با بیان اینکه شکایتهای صورت گرفته به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است، ادامه داد:با استانی شدن تماسهای سامانه ۱۴۱، اطلاع یابی مستقیم مدیر و معاونان از مشکلات، و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است.
پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران ، رانندگان و شهروندان است.
با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز میتوان از آخرین وضعیت ترافیکی جادهها به صورت آنلاین با خبر شد.
نظر شما