مطالبات شرکتهای دانش‌بنیان در خراسان رضوی پیگیری می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: کار جهادی برای پاسخگویی به مطالبات شرکتهای دانش‌بنیان در این استان با توجه به شعار سال در حال انجام و پیگیری است.

به گزارش روز چهارشنبه پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مسعود میرزایی در نشست با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با اشاره به ارزش‌های مطرح شده در شعار سال برگرفته شده از پیام مقام معظم رهبری و همچنین حضور رییس جمهوری و هیات همراه در این پارک افزود: اقدامات جهادی برای پاسخگویی به نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به نامگذاری امسال و هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی بویژه استانداری در حال انجام است.

وی بیان کرد: به برکت دستور مقام معظم رهبری، کلیه مسوولان در خصوص مطالبات شرکت‌های دانش بنیان در حال انجام امور تا حصول نتیجه هستند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی بر ضرورت هماهنگی شرکت‌ها با پارک و درک متقابل یکدیگر تاکید کرد و گفت: بهترین راه رسیدن به تعاریف و مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان، اعتماد به مجموعه پارک به عنوان متولی پیگیری کلیه درخواست‌های معمول و دوری از موازی‌کاری و تک‌محور بودن در رسیدن به خواسته‌ها می‌باشد.

پارک علم و فناوری خراسان با ۳۷۰ شرکت فناور و ۱۳۰ دانش بنیان تنها پارک دارای شرایط پارک برتر در میان ۴۹ پارک علم و فناوری کشور است که بتوانسته است حدود ۶ هزار شغل پایدار در بستر دانش بنیان فراهم آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha