۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84707237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ قبضه سلاح شکاری قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه - ایرنا - فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: با هوشیاری مرزبانان این استان ۳۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مرزهای ارومیه و سردشت در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سردار یحیی حسین خانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در مرزها، ماموران هنگ مرزی ارومیه و سردشت با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه ها، موفق شدند قاچاقچیان حامل محموله سلاح شکاری را شبانه در مرز زمین‌گیر کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها مرزبانان هنگ مرزی ارومیه و سردشت موفق شدند در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب، تعداد ۳۵ قبضه سلاح شکاری قاچاق به همراه مقادیری مهمات مربوطه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: قاچاقچیان که از دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ماندند با استفاده از تاریکی شب به آن سوی مرزها متواری شدند.

سردار حسین خانی اضافه کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

آذربایجان‌غربی بیش از ۹۶۰ کیلومتر مرز دارد و سالانه دهها میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان این استان کشف و ضبط می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha