سال گذشته روزانه بیش از ۱۰ هزار مسافر در آذربایجان غربی جابجا شدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سال گذشته، روزانه بطور متوسط ۱۰ هزار و ۴۴۵ نفر در این استان از طریق وسایل نقلیه عمومی بین شهری جابجا شدند که این رقم ۲۳ درصد بیشتر از سال پیش از آن بود.

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته افزون بر سه میلیون و ۸۱۲ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی جابجا شدند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ تعداد مسافر جابجا شده در آذربایجان غربی در مدت مشابه سال گذشته، این رقم حدود سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به این ارقام، طی سال ۱۴۰۰ روزانه به طور متوسط حدود هزار و ۹۵۰ نفر بیشتر از سال ۱۳۹۹ مسافر از طریق ناوگان استان جابجا شد.

شکری گفت: این تعداد مسافر در قالب بیش از ۵۸۱ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که از نظر میزان سفر نیز شاهد رشد بالغ بر ۱۳ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ بودیم.

وی افزود: در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان ۱۳۳ شرکت، موسسه و شعبه فعالیت دارند که با شیوع ویروس کرونا نسبت به نظارت دقیق بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مسافران اقدامات لازم را انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در حوزه مسافرت جاده ای است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha