مراجعه حدود ۳۰ هزار بیمار به مراکز درمانی هلال‌احمر در نوروز

تهران - ایرنا - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از مراجعه ۲۹ هزار ۴۵۹ بیمار به مراکز درمانی این جمعیت در سراسر کشور در نوروز خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، پیمان نامدار با تاکید بر فعالیت مراکز درمانی، مراکز توانبخشی و داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات نوروز افزود: از یکم تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹ هزار و ۴۵۹ بیمار از مراکز درمانی هلال احمر، خدمات دریافت کردند.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۶۱۸ توان‌خواه به مراکز توابخشی هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کردند و از خدماتی همچون فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی‌سنجی، ارتز و پروتز استفاده کردند.

نامدار تاکید کرد: مراکز توانبخشی و داروخانه‌های جمعیت هلال احمر ملزم به فعالیت در روزهای تعطیل نیستند و در تعطیلات سال نو ۱۴۰۱ به صورت کشیک به خدمت‌رسانی پرداختند تا مردم برای تامین داروهای اساسی و دریافت خدمات توانبخشی دچار مشکل نشوند.

نامدار اظهارداشت: علاوه بر ۲ داروخانه هلال احمر در تهران در مجموع  ۲۳ هزار و ۸۵۸ نسخه در داروخانه‌های هلال احمر در شهرستان‌های مختلف کشور ثبت و داروهای مورد نیاز مردم از یکم تا سیزدهم فروردین به آن‌ها تحویل داده‌ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha