۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84702728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های خراسان رضوی ممنوع است

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین شامل کامیون و کامیونت برای امروز، سیزدهم فروردین ماه در تمامی محورهای درون و برون شهری استان ممنوع است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت مشاهده تخلف از بابت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های خراسان رضوی ضمن اعمال قانون از ادامه حرکت آنان جلوگیری خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری نیز ممنوع است و درصورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح محدودیت ترافیکی در مشهد اجرا نمی شود، اما در صورت لزوم در مسیرهای مواصلاتی به مناطق ییلاقی اطراف شهر، تفرجگاه ها و بوستان ها محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ دهنوی ترافیک معابر مشهد را عادی بیان کرد و افزود: رانندگان با اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و همراهی با پلیس راهور نقش مهمی در پیشگیری از ایجاد گره های ترافیکی خواهند داشت.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از عصر امروز پیش بینی می شود در مسیرهای ورودی به مشهد ترافیک سنگین باشد، بنابراین شهروندان بازگشت از مناطق تفرجگاهی را به ساعات اوج ترددها موکول نکنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha