هلال احمر پاکدشت با آغاز بازگشت مسافران نوروزی در آماده‌باش است

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: با آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی و افزایش تردد جاده‌ای در محور امام رضا (ع)، هلال احمر این شهرستان در آماده باش کامل قرار گرفت.

صفرعلی حسین‌آبادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر محور ترانزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروز با حجم زیادی از خودروهای عبوری همراه بود و هلال احمر تلاش داشت که با اجرای طرح نوروزی، امدادرسانی مناسب به مسافران و حادثه دیدگان احتمالی ارائه دهد.
وی افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از ۲ بخش طرح امداد و نجات و راهنمای مسافران تشکیل شده و پنج پایگاه ثابت و سیار، خدمات مورد نیاز مسافران را تا ۱۵ فرودین ارائه می‌دهند.
حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: در طرح امداد و نجات، علاوه بر ۲ پایگاه ثابت شهدای مظفر و ثامن‌الحجج (ع)، یک پایگاه سیار نیز در سطح شهرستان خدمت ویژه به مسافران ارائه می‌دهند.
این مسئول اضافه کرد: در اجرای این طرح سه دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی ست نجات با فعالیت روزانه ۱۵ امدادگر مرد به طور ۲۴ ساعته حضور داشته و خدمات ویژه به مسافران در حوادث احتمالی را ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: با توجه به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی، تمامی پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر پاکدشت در آماده باش کامل به سر برد و در هر پایگاه ۳۰ نفر از امدادگران آماده خدمت به مسافران هستند.
رئیس هلال احمر پاکدشت یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی هلال احمر تا کنون، هیچ حادثه منجر به اعزام نیروهای هلال احمر در محور امام رضا(ع) رخ نداده است.
شهرستان پاکدشت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
۴۰ کیلومتر از جاده های شرق کشور موسوم به امام رضا(ع) در حوزه شهرستان پاکدشت واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha