۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84701031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ دستگاه اتوبوس شهروندان سنندجی را جابجا می‌کند

سنندج-ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: همزمان با ۱۳فروردین روز طبیعت ۲۰ دستگاه اتوبوس بصورت رایگان شهروندان سنندجی را جابجا می‌کند.

سامان سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: افزایش ترددها در روز ۱۳ فروردین بواسطه حضور شهروندان در دامن طبیعت باعث ایجاد ترافیک  به ویژه در مسیرهای خروجی سطح شهر خواهد شد.

وی یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در روز طبیعت را استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرد و گفت: در راستای رفاه حال شهروندان  و همچنین کاهش ترافیک این سازمان تمهیدات و برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت، افزود: ناوگان اتوبوس‌رانی این سازمان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۱ شب روز شنبه ۱۳ فروردین در چهار مسیر اقدام به جابجایی شهروندان می کند.

وی اضافه کرد: اتوبوس‌های این سازمان در مسیرهای میدان انقلاب تا پاسگاه انتظامی صلوات آباد، میدان آزادی تا نرسیده به پل گزنه، میدان بیسارانی در خیابان ۱۷ شهریور تا گردنه آریز  و میدان سهروردی تا روستای سراب قامیش شهروندان را جابجا می‌کنند.

سعیدی ابراز امیدواری کرد، شهروندان با استفاده از  ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش و روانسازی  ترافیک در روز ۱۳ فروردین این سازمان را یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha