محمد پرورش در گفت و گو با ایرنا درباره نحوه خدمت رسانی سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز اظهار داشت: ما در نوروز امسال با استقبال سفر به اصفهان مواجه بودیم اما از پیش از ایام نوروز برای حمل و نقل مسافرین نوروزی تعداد خودروی ناوگان را افزایش دادیم تا علاوه بر نظارت در ستاد خدمات نوروزی خدمات مناسب تر به این میهمانان را ارائه کنیم.
وی افزود:۳۲ هزار سفر نوروزی درون شهری از ابتدای نوروز تا۱۰ فرودین ماه توسط ستاد نوروزی تاکسیرانی اصفهان انجام شده است و این در حالی است که روزانه ۱۰ ناظر در قالب دو شیفت کاری به صورت میدانی بر عملکرد تاکسیرانان نظارت دارند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ناوگان تاکسیرانی اصفهان ۹ هزار تاکسی زرد رنگ دارد که در کاربری های مختلف فعالیت می کنند که از این تعداد ۴۰۰ دستگاه برای ستاد خدمات سفرهای نوروزی پیش بینی و مابقی در خطوط و یا به صورت گردشی فعالیت دارند.
وی تاکید کرد: مهمترین مسئله برای بازرسین این سازمان رعایت نرخ کرایه مصوب است چرا که در روزهای گذشته گزارشی از تخطی برخی تاکسیرانان و افزایش کرایه مصوب گزارش شده بود که با رانندگان متخلف برخورد شد.
پرورش گفت: ۱۵ ایستگاه تاکسی برای ایام نوروز در نظر گرفته شده بود که در اماکن تفریحی، تاریخی و نوروزی مستقر شده بودند که بسته به گردشگر پذیر بودن محل؛ خدمات ویژه ای ارائه شد.
وی بیان داشت:همچنین در ایام نوروز با توجه به افزایش حجم ترافیک درهسته مرکزی شهر و اسکان مسافران نوروزی در باغ فدک ایستگاه تاکسی رفت و برگشت پیشبینی شده بود که میهمانان می توانستند خودروشخصی خود را در باغ فدک پارک و با تاکسی به تمام اماکن تاریخی و تفریحی شهر اصفهان سفر کنند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در پایان گفت: مردم و مسافران نوروزی هر گونه تخلف ناوگان تاکسیرانی را می توانند با شماره تماس ۰۳۱۳۵۶۸۸۱۰۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ گزارش کنند.
نظر شما