سارق اماکن خصوصی با ۱۸ فقره سرقت در شهرستان ابهر دستگیر شد

زنجان-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی در ابهر خبرداد و گفت: این سارق به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ محمد مهدیخانی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این دستگیری به خبرنگار ایرنا، افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک واحد تولیدی گلخانه ای در سطح شهرستان ابهر، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی،  با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند .

سرهنگ مهدیخانی  با بیان اینکه با هماهنگی قضائی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر شد اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه مشعل گلخانه با ادوات مربوطه، یک دستگاه سیلندر گاز مایع، ادوات کشاورزی و باغبانی مسروقه و...کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی ‌های فنی به ۱۸فقره سرقت از اماکن خصوصی ، ساختمان های نیمه کاره و مزارع اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ مهدیخانی با اعلام اینکه تحقیقات از متهم در خصوص شناسایی و کشف سایر اموال مسروقه  سرقت های انجام گرفته توسط وی و دستگیری مالخرها ادامه دارد، از صاحبان واحد های تولیدی ، اماکن خصوصی ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت و خالی از کنه خواست ضمن استفاده از نگهبان و نصب دوربین و دزدگیر، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

دستگیری سه سارق و چهار خرده فروش موادمخدر در شهرستان زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز از دستگیری سه سارق و چهار خرده فروش مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد و گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری سارقان، معتادان متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر با استفاده از ظرفیت یگان های انتظامی این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در اجرای این طرح سه سارق اماکن خصوصی و منزل دستگیر و یک دستگاه خودروی مسروقه به صورت رها شده کشف شد.

وی اظهارداشت: همچنین در اجرای این طرح چهار معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر دستگیر و مقداری موادمخدر نیز کشف شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha