امدادرسانی حوادث ترافیکی در صدر ماموریت های نوروزی هلال احمر

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران این جمعیت در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری در مجموع یک هزار و ۸۹۳ ماموریت امدادی را پوشش دادند که در صدر آن حوادث ترافیکی با هزار و ۹۰ مورد قرار دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی پور در تشریح خدمات این جمعیت در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا هشتم  فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع یک هزار و ۸۹۳  ماموریت امدادی را پوشش دادند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث ترافیکی بایک هزار و ۹۰  مورد، حوادث جوی با ۱۴۷ مورد و حوادث کوهستان با ۹۷ مورد و حوادث ساحلی ۲۷ مورد بوده است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در ۱۳ روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۷۰ نفر به مناطق امن و ۹۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات، در این بازه زمانی به ۴ هزار و ۹۲۶  نفر خدمات درمان سرپایی ارائه و ۲ هزار و ۸۸۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند؛ امدادگران علاوه بر انجام ۲۰۰ مورد عملیات نجات فنی، ۲۵۳ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

رییس سازمان امداد ‌و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیشترین ماموریت ها به ترتیب در استان‌های خوزستان، مازندران و اصفهان بود.

ولی پور تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha