کمیته امداد و پارک علم و فناوری هرمزگان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بندرعباس- ایرنا- تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان و پارک علم و فناوری استان در راستای توانمندی شغلی و توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان مددجویان تحت حمایت این نهاد و اقشار محروم و کم درآمد امضا شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، هدف از امضای این تفاهم‌نامه بهره‌گیری از ظرفیت موسسه های کاریابی، شرکت های سرمایه‌گذار، فعالان اقتصادی در راستای توسعه اشتغال مددجویان و استفاده از ظرفیت خیران کارآفرین جهت حمایت از صاحبان ایده تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در این راستا گفت: حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول؛ تجاری سازی ایده ها از طریق جذب سرمایه‌گذار و سرعت بخشی در روند انتقال دانش فنی و فناوری های نو، حمایت از ایجاد و توسعه واحدهای فناور با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و پایدارسازی و ارتقاء بازدهی اقتصادی طرح های حمایتی و کسب و کارهای مددجویان با استفاده از روش های نوین از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه است.

جلیل تراهی افزود: این تفاهم نامه بدنبال توانمندسازی اقتصادی اقشار آسیب پذیر از طریق ایجاد زمینه جذب مددجویان کارآفرین و اشتغال دانش آموختگان ، فراهم آوردن فرصت ایجاد مشاغل جدید برای مددجویان از طریق شرکت های دانش بنیان و راهبری شغلی و ارتقای بهره وری مشاغل خانگی مددجویان است.

مدیرعامل پارک علم و فن آوری هرمزگان ضمن اعلام آمادگی حمایت از ایده های طرح‌های دانش‌بنیان و ایده‌های نو شغل برای مددجویان کمیته امداد، گفت: فراهم کردن شرایط استفاده از ظرفیت مرکز نوآوری پارک علم و فن آوری در راستای توانمندی‌های شغلی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی در جهت شناسایی استعدادها، ارائه مشاوره علمی و خدمات فنی و تخصصی و برنامه های هدایت و توانمند سازی آنان می باشد.

علی فتی افزود: تسهیل فرآیند کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال برای نخبگان، و دانش آموختگان دانشگاهی تحت پوشش کمیته امداد از طریق جذب سرمایه‌گذار از دیگر تعهدات پارک علم و فناوری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha