۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر: 84698157
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مکزیک در یک قدمی صعود به جام جهانی

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر: 84698157
مکزیک در یک قدمی صعود به جام جهانی

تهران – ایرنا – بازی مقدماتی جام جهانی میان دو تیم مکزیک و هندوراس با پیروزی مکزیک خاتمه یافت تا این تیم در یک قدمی رفتن به تورنمت بزرگ فوتبال جهان قرار گیرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌ نیمه شب گذشته رقابت میان دو تیم فوتبال مکزیک و هندوراس از آمریکای شمالی و مرکزی برگزار شد تا رسیدن نماینده آمریکای لاتین به جام جهانی قطر تعیین تکلیف شود که در نیمه دوم بازی، ادسون آلوارز بازیکن تیم فوتبال مکزیک موفق شد در دقیقه ۷۰ دروازه حریف را باز و این تیم را در یک قدمی بازی های جام جهانی قرار دهد.

تارنمای مکزیکی «مارکا کلارو» ‌ درباره این پیروزی و احتمال صعود مکزیک به جام جهانی نوشت: مکزیک هنوز بلیط قطر را در دست ندارد اما در صورت پیروزی مکزیک مقابل تیم السالوادور که قرار است روز چهارشنبه آینده در ورزشگاه آزتکا رخ دهد، این اتفاق بسیار نزدیک است.

تارنمای مکزیکی مارکا کلارو در ادامه یادآور شد:‌ این شرایط در حالی برای کشورهای آمریکای لاتین رخ می دهد که ایالات متحده و کانادا بلیط رفتن به جام جهانی را به دست آورده اند.

به گزارش این تارنمای ورزشی، مکزیک به امتیاز ۲۵ رسیده است و حتی در صورت تساوی برابر السالوادور، امتیاز لازم برای حضور در جام جهانی را دارد اما در صورت باخت، در پلی آف مقابل تیمی از اقیانوسیه بازی خواهد کرد.

مکزیک در یک قدمی صعود به جام جهانی

در حال حاضر تعداد ۲۰ تیم به بازی های جام جهانی فوتبال راه یافته اند و ۱۲ تیم دیگر باید مجوز حضور در این مسابقات را کسب کنند تا تعداد تیم های حاضر در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان به عدد ۳۲ برسد.

ضمن اینکه با نهایی شدن تیم های راه یافته، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روز جمعه ۱۲ فروردین مصادف با اول آپریل به وقت محلی در مرکز نمایشگاهی و همایش‌های دوحه (DECC) برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha