۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبر: 84698141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر بازار اردبیل تشدید می‌شود/ توزیع کالای اساسی برای تنظیم بازار

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: نظارت بر بازار با هدف کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش آن در ماه مبارک رمضان در اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش ایرنا،سید محمد اعتماد اعجازی روز دوشنبه در جریان بازدید از بازار  و مراکز فروش مواد غذایی با اشاره به افزایش تیم‌های نظارتی بر واحدهای صنفی در اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان و گرانفروشان برخورد خواهند کرد.

وی اظهارکرد: سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحدهای صنفی را ملزم به اتیکت‌گذاری قیمت اجناس نمایند تا نرخ روز کالاها برای مردم مشخص باشد.

فرماندار اردبیل همچنین از توزیع ۱۰۰ تن شکر و ۵۴۰ تن برنج برای تنظیم بازار در اردبیل خبرداد و گفت: علاوه براین مرغ منجمد هم به مقدار مورد نیاز در شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به حضور گردشگران در اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی استقبال خوبی از مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستان اردبیل شده و تاکنون ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌ها پرشده است.

اعتماد اعجازی همچنین از تشدید نظارت ها بر مراکز اقامتی و هتل‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: برخی از مراکز اقامتی و هتل‌ها نیاز به بازسازی، تجهیزات و امکانات تکمیلی دارند.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های مهم گردشگری است و پیش‌بینی می‌شود باتوجه به مساعد شدن شرایط جوی در هفته دوم تعطیلات نوروزی، شاهد افزایش حضور گردشگران باشیم.

وی افزود: علاوه بر این اردبیل سال آینده بعنوان پایتخت گردشگری اکو معرفی شده و برای استفاده از این فرصت باید اقدامات و آمادگی‌های لازم اتخاذ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha