۸ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۰۵
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84697818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات شهرستان ملکشاهی طی ۲ ماه تامین شود

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۰۵
کد خبر: 84697818
اعتبارات شهرستان ملکشاهی طی ۲ ماه تامین شود

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات شهرستان ملکشاهی باید طی ۲ ماه تامین و مسائل و مشکلات این شهرستان پیگیری و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، علی اکبر بسطامی عصر دیروز در نشست شورای اداری شهرستان ملکشاهی با حضور نمایندگان حوزه شمالی اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی مردم این شهرستان ارتقای سطح سلامت است که متاسفانه سال‌ها پروژه بیمارستان این شهرستان ناتمام مانده وباید دانشگاه علوم پزشکی تسریع جدی در پیشرفت آن داشته باشد.

وی به پروژه های آبرسانی و راه در ملکشاهی اشاره کرد و گفت: باید هرچه زودتر این پروژه تمام شود تا مردم شاهد این خدمات رسانی ها باشند و باید تا ۲ ماه آینده مشکلات شهرستان بررسی و اعتبار آنها تامین واز این بلاتکلیفی خارج شوند.

بسطامی ادامه داد: همه مطالبات و خواسته های شهرستان ها در سفرها در مرکز بررسی می شود و اقدامات لازم برای رفع مشکلات مردم این مناطق در دستور کار قرار می گیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس یازدهم نیز در تلاش است تا اعتبارات مناسبی در حوزه تولید، اشتغال، کشاورزی و محرومیت زدایی به استان تخصیص داده شود و در این راستا نیز اعتبارات خوبی برای استان در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ و پیش بینی شده است.

بسطامی تصریح کرد: اولین اولویت کمیسیون اجتماعی، حل آسیب‌های اجتماعی است که در سال ۱۴۰۰ تلاش بر این شد تا هفت هزار میلیارد تومان برای رفع آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده و در جای خود هزینه شود و همچنین در بودجه سال جاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی در کل کشور در نظر گرفته شده است که حدود ۲ هزار میلیارد تومان آن برای استان‌ها ثابت و باقی براساس شاخص‌های هر استان متغییر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha