۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84697221
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۱۰ نفر از هموطنان

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 84697221
امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۱۰ نفر از هموطنان

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر استان از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین امسال به ۲۱۰ نفر از هموطنان متاثر از حوادث در جاده های استان امدادرسانی کردند.

دکتر سید قاسم موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به عملیات های امدادی هلال احمر در طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: در این مدت ۷۲ تیم عملیاتی با ۱۸۹ نجاتگر برای  ۲۱۰ نفر در سوانح جاده ای و رانندگان و مسافران گرفتار در برف و کولاک مسیرهای ارتباطی استان امدادرسانی کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین امسال  ۴۱ حادثه در جاده های زنجان، خدابنده، ابهر، خرم دره و طارم اتفاق افتاده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث ۳۸۸ نفر متاثر از حادثه و ۳۸۷ نفر نیز آسیب دیده بودند که یک نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.
موسوی ادامه داد: این حوادث ۸۸ مصدوم  برجا گذاشت که نیروهای عملیاتی هلال احمر استان زنجان ۶ نفر از مصدومان را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.
وی یادآوری کرد: در این مدت ۵۷ مسافر در راه مانده را در مسجد و پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان اسکان اضطراری دادیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این تعداد عملیات های امداد و نجات ۴۱ دستگاه آمبولانس، بیش از ۳۰ دستگاه خودروی نجات، کمک دار سبک و ست هیدرولیک نجات بکارگیری شده است.
موسوی خاطرنشان کرد: در جاده های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار چهار پایگاه موقت امداد و نجات در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی کرده ایم.
وی اظهارداشت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر ۱۵ پایگاه فعال در جاده های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha