استاندار همدان: تدبیر دولت در مدیریت کرونا سفرهای نوروزی را افزایش داد

همدان - ایرنا- استاندار همدان گفت: با توجه به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه سلامت و مدیریت کرونا، سفرهای نوروزی در سال جدید افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان اظهار داشت: نوروز امسال به دلیل برداشتن محدودیت‌ها و بازگشایی‌هایی انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت کرونا، شاهد سفرهای گسترده به اقصی نقاط کشور هستیم.
وی افزود: استان همدان نیز با وجود ظرفیت‌ها و جاذبه تاریخی و طبیعی، مقصد بسیاری از مسافران نوروزی است.

استاندار همدان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، استان همدان، هدف گردشگری است بنابراین همه ظرفیت‌های استان و اقامت گردشگران در ایام نوروز به کارگیری شده‌ است.

قاسمی افزود: مجموعه آموزش پرورش با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ظرفیت بسیار بالایی از اقامت و اسکان برای مسافران نوروزی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: اقدام مجموعه آموزش و پرورش در راستای فراهم کردن یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان، قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان از مسافران نوروزی دعوت کرد تا از آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری استان بازدید کنند.

قاسمی اضافه کرد: طی بازدیدهایی انجام شده و بر اساس آخرین آمار تا امروز بیش از ۱۸ هزار نفر در استان همدان اسکان داشتند و مسافران نوروزی نیز از وضعیت اسکان در مجموعه آموزش و پرورش، ابراز رضایت کردند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha