۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84696733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرلشکر باقری: راهیان نور عاشقان مکتب شهیدان هستند

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵
کد خبر: 84696733
سرلشکر باقری: راهیان نور عاشقان مکتب شهیدان هستند

آبادان - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در جمع کاروان راهیان نور شلمچه گفت: راهیان نور عاشقان مکتب شهدا و شهیدان هستند.

سردار سرلشکر علی باقری روز شنبه با حضور بین کاروان راهیان نور شلمچه افزود: در شلمچه معنویت، اخلاص و ایثار موج می زند و همه عزیزان که از جای جای کشور به اینجا آمده اند، علاقه مند به حرکت در راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه اگر ما از سیره شهدا و رزمندگان، فرهنگ کار و سخت کوشی بیاموزیم، می توانیم وضعیت کشور خود را بهتر کنیم، افزود: فرهنگ دفاع مقدس می تواند ما را از وضعیت نابسامان گذشته به وضعیت‌ های عالی در آینده برساند و ما را به الگو و اسوه‌ های جهانی تبدیل کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۱ سالی پربرکت و با معنویت برای مردم باشد و بتوانند از زندگی خوبی بهره‌ مند شوند و در این سفرهای معنوی حضور بیشتری پیدا کنند.

سردار سرلشکر باقری بیان کرد: راهیان نور برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی نعمتی بزرگ است تا از سفره‌ ای که رزمندگان باز کرده‌ اند توشه‌ ای برچینند و آینده این ملت را بهتر از آنچه که است، بسازند.

یادمان شلمچه در خرمشهر از مهم‌ ترین و پربازدیدترین یادمان‌ های دفاع مقدس کشور و معروف به کربلای ایران است که هر ساله میزبان خیل عظیم کاروان‌ های راهیان نور از سراسر کشور است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha