۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 84696054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ واحد صنفی متخلف در مشهد شناسایی شد

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 84696054
 ۵۰۰ واحد صنفی متخلف در مشهد شناسایی شد

مشهد-ایرنا- فرماندار مشهد گفت: طی بازه زمانی ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین ماه از ۶ هزار واحد صنفی توزیعی و اقامتی در مشهد بازدید و با ۵۰۰ واحد متخلف برخورد شد.

محسن داوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع سه میلیارد ریال بابت برخورد با این تخلفات به ویژه در بخش واحدهای اقامتی به زائران برگردانده شد و ۲۵ واحد صنفی و اقامتی متخلف نیز مهر و موم شد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود چهار میلیون مسافر به مشهد در این ایام، ۱.۴ میلیون شب اقامت در واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تدارک دیده شده که حدود ۷۰۰ هزار شب اقامت در اماکن و سکونتگاه های اضطراری مانند ورزشگاه ها، پارکها و کمپ ها بوده است.

فرماندار مشهد گفت: هم اکنون گوشت مرغ به وفور در اطراف حرم مطهر رضوی به قیمت کیلویی ۳۱۰ هزار ریال عرضه می شود همچنین در اطراف حرم مطهر رضوی ۲۲ نانوایی و ایستگاه توزیع نان بسته بندی ایجاد شده و نان گرم ۲۴ ساعته پخت می شود و ایجاد این تعداد نانوایی سیار به راحتی صورت نگرفته است.  

داوری افزود: در حالی که فروش بلیت در سایر نقاط کشور با قیمتهای بالایی انجام می شود اما فروش بلیت در مشهد با نرخ مصوب انجام می شود و مشکلی از این بابت در مشهد نداریم.

شهرستان مشهد گرچه افزون بر ۳.۵ میلیون نفر جمعیت را زیر پوشش دارد که اکثریت آن در کلانشهر مشهد سکونت دارند اما در شرایط عادی تا پیش از بحران کرونا سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان بوده است. حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت ثابت مشهد ساکن مناطق حاشیه‌ای آن هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha