۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 888
کد خبر: 84695435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در قم کشف شد

قم- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی قم گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی سلفچگان، ۲۵ هزار لیتر سوخت نفت کوره قاچاق، در محور دلیجان به سلفچگان در استان قم کشف شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس قم، سردار بهادر اسماعیلی در گفت و گویی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی سلفچگان، در حین گشت زنی در محور دلیجان به سلفچگان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی از آن ۲۵ هزار لیتر سوخت نفت کوره قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

 اسماعیلی با اشاره به عزم جدی پلیس قم در برخورد و  مقابله با هرگونه قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک در خصوص انواع  قاچاق را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۱ راس احشام مسروقه در قم

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قم نیز از کشف ۸۱ راس احشام مسروقه به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر مختاری در تشریح این خبر افزود: برابر اعلام مرکز پیام مبنی بر حمل احشام مسروقه توسط یک دستگاه خودرو نیسان در محور جعفریه به قم، شناسایی و توقیف خودرو موصوف در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی دامشهر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با شناسایی و توقیف خودرو حامل احشام مسروقه و بازرسی از قلعه نگهداری و پرورش احشام مورد نظر در مجموع ۸۱ راس گوسفند که از چرم شهر ورامین سرقت شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha