۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 896
کد خبر: 84692212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری جوی مازندران تا پایان هفته ادامه می یابد

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84692212
ناپایداری جوی مازندران تا پایان هفته ادامه می یابد

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران از تدوام شرایط ناپایدار جوی تا بعدازظهر چهارشنبه سوم فروردین ماه در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران  عنوان کرد که بر اساس تجریه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، هوای استان از امروز تا چهارشنبه این هفته با کاهش کم دما ، بارش برف و باران، وزش باد و مه‌آلود همراه است.

براساس این گزارش هوای مازندران در روز جاری نیمه ابری تا ابری همراه با بارش های پراکنده باران است و از بعدازظهر فردا به تدریج بر میزان ناپایداری های هوا اضافه می شود و میزان بارش ها افزایش می یابد .

هواشناسی مازندران اعلام کرد از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه این هفته بارندگی در ارتفاعات به صورت بارش برف و مه آلودگی همراه خواهد بود و در مناطق جلگه ای و ساحلی نیز با آبگرفتگی موقت همراه خواهد بود و از بعدازظهر چهارشنبه از شدت این ناپایداری ها کاسته می شود .

براساس پیش بینی های هواشناسی مازندران با تغییرات اندک شرایط جوی در استان از بعدازظهر چهارشنبه سوم فروردین ماه هوا نیمه آفتابی و روند افزایش دما را شاهد خواهیم بود به طوریکه در این روز افزایش سه تا چهار درجه ای دمای هوا را شهروندان در مناطق جلگه ای و ساحلی احساس خواهند کرد .

طبق اعلام هواشناسی مازندران در روز پنجشنبه هفته جاری بارش های پراکنده برف و وزش باد شدید در ارتفاعات غرب استان شرایط جوی این مناطق است و از اواخر روز پنجشنبه ابرناکی و بارش پراکنده شرایط جوی استان در مناطق ساحلی و جلگه ای خواهد بود .

درحال حاضر هوای ساری ، مرکز مازندران بارانی و دمای هوا نیز هشت درجه سانتی گراد است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha