مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

قزوین- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با پایان سال جاری، مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ با حضور مردم شهیدپرور در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور روز شنبه با گرامیداشت نوروز سال ۱۴۰۱ افزود: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا گذرانده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

حقایق‌پور افزود: تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای معنوی توسل، سخنرانی آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین، اقامه نماز مغرب و عشاء و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدشان و حضور مردم در کنار آنها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از همه مردم شهیدپرور خواست تا در جهت تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدا و در جوار شهیدان آغاز کنند.

استان قزوین دارای سه هزار شهید، ۶ هزار و ۶۳۵ جانباز و ۶۶۵ آزاده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha