موشک باران لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی پاسخگویی به تمام تهدیدها بود

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: موشک باران لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخگویی به تمام تهدیدها علیه جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره کیش با اشاره به موشک باران لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اقدام که در راستای پاسخگویی به شهادت ۲ تن از مدافعان حرم در سوریه انجام شده تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سپری شدن دوران بزن دررو است.

وی اضافه کرد: در این جریان دلاورمردان سپاه پاسداران پنج روز بعد از شهادت پاسداران انقلاب اسلامی اولین ضربه محکم را به پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و نشان داد هرگونه حمله مستقیم و غیرمستقیم علیه جمهوری اسلامی در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

امام جمعه با بیان اینکه در این اقدام از موشک های ایرانی و از داخل خاک ایران استفاده شده است افزود: پاسخگویی به تمام تهدیدها از دیگر نتایج این اقدام است و مردم ایران قدردان سپاه پاسداران برای حفاظت از حقوق این خاک و بوم هستند.

وی گفت: شناسایی و انهدام تیم خرابکاری صهیونیستی در مرکز هسته ای فردو و حمالات سایبری به مراکز حساس این رژیم از دیگر اقدامات انجام شده از سوی فرزندان انقلاب اسلامی در راستای پاسخ گویی به شهادت پاسداران مدافع حرم در سوریه توسط عوامل رژیم صهیونیستی بود.

امنیت کشور مرهون مجاهدت سربازان گمنام است

امام جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: این سربازان همواره در خط مقدم دفاع از کیان ایران اسلامی هستند و امنیت مثال زدنی امروز در نتیجه رشادت ها و ایثار آنان است.

وی با اشاره به معرفی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز بر بکارگیری مدیریت جهادی در دوران جدید تاکید کرد و گفت: استفاده از نیروها و مدیران بومی پرتوان جزیره باید در ملاک کاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha