۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84688633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح سلامت نوروزی در مهریز آغاز شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84688633
طرح سلامت نوروزی در مهریز آغاز شد

یزد-ایرنا- طرح سلامت نوروزی با حضور بازرسان بهداشت محیط در قالب تیم‌های مختلف بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن حساس و مراکز تفریحی روز پنجشنبه در مهریز آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: طرح سلامت نوروزی با هدف نظارت بر عرضه و توزیع مواد غذایی اجرا می‌شود و نظارت‌ها در این ایام به ساعت خاصی محدود نمی‌شوند و در روز تعطیل و غیر تعطیل ادامه دارد.

دکتر سید علیرضا پورمازار در این مراسم افزود: شهروندان درصورتی که با موارد تخلف بهداشتی مواجه شوند می‌تونند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند و تامین سلامتی جامعه و عموم شهروندان در گرو همکاری تمامی بخش‌ها و همکاری مسئولان است .

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز با قدردانی از اقدامات انجام شده در طرح نوروزی و سایر برنامه‌ها گفت: اجرای صحیح طرح با توان و قدرت بالا برای ایجاد زمینه مناسب مسافران و گردشگران تاکید کرد.

وی بر نظارت دقیق بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، بوم‌گردی‌ها، رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها را خواستار شد.

شهر امروزی مهریز از ادغام و به هم پیوستن پنج سکونتگاه به نام‌های مهرپادین، مزویرآباد، بغدادآباد، استهریج و منگاباد به وجود آمده است.

مهریز ۶۰۰ اثر تاریخی شناسایی‌ شده دارد و باغ پهلوان پور، قنات حسن‌آباد مشیر و دهنو در فهرست آثار سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) ثبت شده است.

بنای اولیه مهریز به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی به قبل از اسلام نسبت می‌دهند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha