۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84688631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در محورهای مواصلاتی شرق تهران عادی و روان است

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران عادی و روان است.

سرهنگ ایرج کهریزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل پلیس راه با نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران و شهرستان‌های هفت‌گانه مستقر شده و وضعیت ترافیک محورها را رصد می‌کنند.

وی افزود: به منظور سهولت در تردد و خدمت رسانی به موقع به رانندگان، هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدماتی از جمله راهداری، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها انجام شده تا ایام نوروز بدون کمترین حادثه و مشکل ترافیکی طی شود.

کهریزی گفت: تمامی عوامل پلیس راه شرق استان تهران در آمادگی کامل به سر برده و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی اظهار داشت: طی این مدت علاوه بر تعویض و نصب تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط‌کشی محورهای مواصلاتی اصلاح شده تا مشکلی برای تردد خودروها وجود نداشته باشد.

کهریزی با بیان این که تردد در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران عادی و روان است تصریح کرد: در محور هراز ممنوعیت تردد کامیون و در محور فیروزکوه ممنوعیت تردد تریلی وجود دارد.

وی افزود: در محور امام رضا(ع) نیز تردد عادی و روان است و تاکنون مشکل ترافیکی در این بخش از استان تهران وجود ندارد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha