۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84688075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداری کردستان خواستار توسعه توریسم راهیان نور شد

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اگر توریسم راهیان نور را توسعه داده و ظرفیت‌های استان را به درستی تبیین کنیم، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منطقه خواهند آمد.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی راهیان نور استان کردستان اظهار داشت: بسیج ظرفیت‌های این استان در راستای میزبانی شایسته از اردوهای راهیان نور لازم و ضروری است و باید به فکر توسعه گردشگری راهیان نور در کردستان بود.

وی ضمن اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب بر تکریم و زیارت همراه با معرفت شهدا، اضافه کرد: علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ یادمان‌های شهدا در استان، باید یکی از مقاصد سفرهای راهیان نور، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان باشد و راویان هم از بین افراد بومی و محلی انتخاب شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، راهیان نور را توریسم فرهنگی، معنوی و روحانی توصیف کرد و افزود: جامعه به شادی و نشاط و برگزاری برنامه‌هایی مانند جشن نوروز نیاز دارد اما نشاط معنوی هم لازم است و امیدواریم بتوانیم جذب گردشگر معنوی هم داشته باشیم.

رمضانی ضمن تاکید بر بسیج تمامی ظرفیت های استان در خصوص میزبانی از اردوهای راهیان نور، گفت: بهره برداری از ظرفیت های در اختیار ادارات و سازمان های دولتی در این راستا یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز اظهار داشت: تعدادی از وزارتخانه‌ها معین یادمان‌های شهدا در استان هستند لذا باید مسؤولیت این یادمان‌ها بر عهده دستگاه‌های استانی این وزارتخانه‌ها گذاشته شود.

عبدالله رشیدی پور همچنین پیشنهاد کرد یادمان‌های شهدا در دفترچه‌های راهنمای گردشگری استان درج و تمثال نصب شده شهدا در سطح شهرهای استان نوسازی و محل نصب آنها جابجا شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha