استاندار مازندران رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

ساری - ایرنا - سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،  نماینده عالی دولت در استان در این پیام نوشت : ارتحال عالم عامل و ربانی، دانشمند و فقیه اهل بیت (ع)، از چهره‌های درخشان علم و تقوا و فقاهت در حوزه علمیه قم که عمری را به هدایت مردم و پویندگان طریق شریعت محمدی (ص) و تبلیغ رسالات الهی پرداخت، موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب گردید.

وی افزود : آن مرجع عالیقدر و فقیه صمدانی که تالیفات بسیار و گرانسنگی را در کارنامه پربار علمی خویش دارد، با ملاحت گفتار، دانش بسیار و اراده الهی، سال ها به پرورش طلاب علوم دینی پرداخت و شاگردان بزرگی را تربیت نمود و عمر پربار خویش را در راه ترویج معارف الهی و اسلام ناب محمدی (ص) صرف کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد : حضرت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی، در دوران پیروزی انقلاب در صف نخست قیام علیه رژیم ستمشاهی حضور می یافت و همواره وفادار به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باقی ماند و مشفقانه با هدایت مدیران و مسئولین و موضع گیری های انقلابی، برای عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت نمود.

حسینی پور نوشت : ضایعه مولمه و مصیبت فقدان عالم وارسته، حضرت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی را به محضر حضرت ولیعصر (عج )، رهبر معظم انقلاب ، مردم عالم دوست ایران اسلامی، مراجع عظام تقلید، بیت شریف و معزی، حوزه های علمیه و همه دوستداران، طلاب، شاگردان و مقلدین ایشان خاصه مردم شریف استان گلستان و شهرستان گرگان تسلیت می گویم و از آستان خداوند سبحان، برای آن مرد بزرگ میدان فقاهت و طریق عشق الهی، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان، عافیت و صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران هم در پیامی جداگانه ارتحال آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

زارع  نوشت : اتحال ملکوتی مرجع بزرگوار تقلید حضرت آیت‌الله‌ علوی گرگانی مصیبت عظیم و غمی بزرگ بر جان مردم ولایتمدار ایران اسلامی وحوزه های علمیه  نشاند. حسن خلق، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : اینجانب، این ضایعه عظیم را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان آن بزرگوار، خاندان معزز و فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و ازدرگاه ایزد منّان علو درجه و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش معنوی مسألت می‌نماید.

آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند ماه دارفانی را وداع گفت 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha