زخم‌کاری بر پیکر رئال‌مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو

تهران- ایرنا- رئال مادرید با یک پیروزی پر گل مقابل مایورکا زمین را ترک کرد اما مصدومیت شدید سه بازیکن این تیم، زخم‌کاری بود که در آستانه ال‌کلاسیکو بر پیکر کهکشانی‌ها وارد شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، بازی شب گذشته رئال مادرید مقابل مایورکا به لطف وینیسیوس جونیور و کریم بنزما که در نیمه دوم با قدرت ظاهر شدند به پیروزی رسید تا به مقاومت رقیب شجاع پایان داده و یک گام دیگر به سمت قهرمانی بردارد.

تیم کارلو آنچلوتی می‌دانست چگونه پس از هیجانی که مقابل پاری‌سن‌ژرمن تجربه کرد، سه امتیاز کلیدی را به دست آورد تا به برتری برسد اما در قبال این پیروزی، ‌برای ال‌کلاسیکو هزینه سنگینی پرداخت چراکه رودریگو، مندی و کریم بنزما به شدت مصدوم شدند.

تارنمای اسپانیایی «آس» درباره این موضوع با اشاره به اینکه نفس مادرید، شش روز مانده به ال کلاسیکو به شماره افتاده است، نوشت: فرلاند مندی با مصدومیت عضلانی، رودریگو با آسیب دیدگی مچ پا و کریم بنزما با مصدومیت از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا زمین را ترک کردند در حالی که شش روز به ال کلاسیکو مانده است.

به گزارش تارنمای آس، در دقیقه ۷۰ آنچلوتی قصد داشت به بازیکن برزیلی استراحت دهد و آسنسیو را کند اما چند ثانیه قبل، این بازیکن با تکل رایلو مواجه شد و او با میخ های جلوی پای راستش به او برخورد کرد.

این تارنما درباره میزان مصدومیت بازیکنان نوشت: از باشگاه مادرید گزارش داده‌اند که رودریگو مهاجم رئال از ناحیه پای راست ضربه دیده و احتمالا دو ماه از بازی بیرون باشد. به همین دلیل باشگاه نگران از دست دادن سایر مصدومان در بازی ال‌کلاسیکو است. در همین راستا و پس از بازی، رودریگو با پستی در شبکه های اجتماعی توضیح داد که این «یک ضربه محکم» بود.

تارنمای آس خاطرنشان کرد: بنزما نیز مصدوم شده و هر چند به رسانه‌ها گفت خوب است اما باید منتظر جواب آزمایش‌های پزشکی بیشتر بود. در حال حاضر هیچ یک از این سه نفر برای دوئل مقابل بارسلونا منتفی نیستند. آنچلوتی در واقع درخواست صبر کرد و این تصور را به وجود نیاورد که نگران مصدومیت جدی هیچ یک از آنها است.

در حال حاضر، کهکشانی ها با ۶۳ امتیاز و مقتدرانه در صدر جدول لالیگا قرار دارند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha