‌رفع آسیب‌های اجتماعی با کمک همه نهادهای مردمی و دولتی امکان‌پذیر است

کرمانشاه – ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با نگران کننده خواندن برخی آسیب‌های اجتماعی در استان گفت: رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان نیازمند کار جهادی و همراهی و کمک همه نهادهای مردمی و دستگاه‌های دولتی است.

به گزارش ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز دوشنبه در کارگروه بررسی آسیب های اجتماعی استان در سرسرای سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» استانداری کرمانشاه، افزود: آسیب‌های اجتماعی به میدانی برای فرصت طلبی معاندان نظام تبدیل شده و جنگ نظامی امروز، به جنگ فرهنگی تغییر یافته است.

وی با تاکید بر تقویت آموزش و فرهنگ در سطح های مختلف جامعه به ویژه در خانواده‌ها؛ وضعیت برخی از آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه را نگران کننده عنوان کرد.

خوش اقبال با تاکید بر لزوم نقش آفرینی جدی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در تقویت فرهنگ و آموزش به خانواده‌ها گفت: یکی از نگرانی‌های جدی مشکلات روحی و روانی پس از بحران شیوع کرونا است که باید برای کنترل و کاهش آن از همین الان اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه بیان داشت: افزایش آمار آسیب های اجتماعی موجب کاهش رغبت سرمایه‌گذاران در استان می‌شود و این اصلا مطلوب نیست.

خوش اقبال تاکید کرد: اگر امروز درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی مانند خودکشی تصمیمات اساسی اتخاذ نشود، مطمئنا آمار آن نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه ممکن است به دیگر بخش‌ها نیز سرایت کند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی و انقلابی است، افزود: می‌توانیم با توان بیشتر اقدامات کنترلی بیشتری نسبت به آسیب های اجتماعی انجام دهیم، هر چند ممکن است برخی دستگاه‌ها مشکلات اعتباری داشته باشند.

خوش‌اقبال گفت: می‌طلبد که از ظرفیت فعالان اجتماعی، علماء و ذی نفوذان جامعه استفاده کنیم تا بتوانیم با همراهی و همگامی همه مردم برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha