۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84683659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای کردستان بین هشت تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 84683659
دمای هوای کردستان بین هشت تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

سنندج- ایرنا- معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بر اساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی از فردا سه شنبه تا صبح روز جمعه به تدریج میانگین دمای شبانه روزی ۸ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و هوا سرد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی پناهی روز دوشنبه در نشست اطلاع رسانی خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت: بر این اساس صبح روزهای چهارشنبه تا جمعه یخبندان نسبتا شدید شبانه و صبحگاهی بر کل منطقه بخصوص در مناطق شرق و شمالی استان حاکم می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی به تدریج از روز سه شنبه تا اوایل صبح پنجشنبه با توجه به عبور موجی بارشی از نیمه غربی کشور شاهد کولاک برف خواهیم بود.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان  ادامه داد: انتظار داریم شدت و مقدار بارش ها برای اوایل شب فردا تا صبح چهارشنبه و برای نیمه غربی و تا حدودی جنوبی استان همچون شهرستان های بانه، مریوان، سروآباد، غرب شهرستان سقز و شرق شهرستان کامیاران رخ دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش بیینی و با توجه به نوع بارش ها(عمدتا برف)، مه و وزش باد، اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی در مناطق یادشده دور از انتظار نخواهد بود.

پناهی یادآور شد: بتدریج از قبل از ظهر پنجشنبه تا روز جمعه جو استان پایدار بوده و به غیر از پوشش موضعی ابر و وزش باد قابل ملاحظه در بعد ازظهرها پدیده دیگری نخواهیم داشت.

رییس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم از سوی ادارات متولی برای برگزاری جشن های نوروزی در استان فراهم شده از رسانه ها خواست به نحو احسن در پوشش این برنامه ها ادارات را یاری دهند.

در ادامه این جلسه مسوولان کمیته های مختلف خدمات سفرهای نوروزی گزارشی از برنامه های خود برای ایام نوروز در استان را ارائه دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha