۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84682452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مستند "غیر رسمی۴" در سینماهای کردستان اکران می‌شود

سنندج- ایرنا- حوزه هنری کردستان با همکاری و مشارکت جبهه فرهنگی استان، مستند"غیر رسمی ۴" دیدار جمعی از طنز پردازان کشور با رهبر انقلاب را در سینماهای استان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، رییس حوزه هنری کردستان روز دوشنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: چهارمین قسمت از مستند "غیررسمی" سخنان، حواشی و دغدغه‌های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر انقلاب را به تصویر در آورده است.

امین مرادی افزود: این مستند که توسط سید محمد علی صدری نیا و در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تهیه شده به مدت سه روز به ترتیب در سنندج، سقز و بیجار ویژه اصحاب فرهنگ ورسانه در سینماهای حوزه هنری اکران می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است.

رییس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: این جلسات در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درد و دل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۱۳۹۵ در قالب جلسات «پنجشنبه‌ای» برگزار شده است.

وی یادآور شد: سه قسمت از این مجموعه مستند با موضوع روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای، دیدار راویان دفاع مقدس و دیدار نخبگان علمی و فناوری با رهبر انقلاب از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شده است.

مرادی افزود: مستند غیر رسمی۴ نیز،ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۲۲ اسفند در پردیس سینمایی بهمن سنندج، روز دوشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک پردیس سینمایی مهر سقز و ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۴ اسفند در سالن شماره یک پردیس سینمایی آزادی بیجار به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت قرارگاه خاتم الاوصیا و جبهه فرهنگی استان کردستان در برگزاری این برنامه از تمام فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه دعوت کرد، در روزها و ساعات عنوان شده به صورت رایگان این مستند ارزشمند را به تماشا نشسته و دیدگاه های خود را در خصوص مسائل مطرح شده در آن عنوان کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha