۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۰
کد خبر: 84681530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه به کار انقلابی نیاز دارد

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌اسلامی به کار انقلابی به خصوص توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی نیاز دارد.

یه گزارش ایرنا، مهران فاطمی شنبه شب در مراسم تجلیل از خانواده سردار شهید محمد رفیعیان، یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشت و از صبر و مقاومت خانواده‌های ایثارگران قدردانی کرد و افزود: ترویج فرهنگ شهادت کاری مهم و همه باید خود را در قبال آن مسئول بدانند.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ شهادت در جامعه با همکاری مسئولان و برنامه‌ریزی و تلاش بنیاد شهید و امورایثارگران باید به جد در استان و پیگیری لازم به عمل آید که عزت و عظمت ایران اسلامی در دنیا مدیون جانفشانی رزمندگان اسلام و شهیدان والامقام است.

استاندار یزد از صبر و مقاومت خانواده‌های معزز شهیدان قدردانی کرد و یادآور شد: رسیدگی به نیازهای جامعه ایثارگری یک رسالت دینی، ملی و انقلابی است و همه مردم و مسئولان با کمال عزت و افتخار رسالت خود را برای تحقق اهداف شهیدان انجام می‌دهند.

فاطمی اظهار کرد: ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه  به دلیل توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با همکاری تمامی متولیان امر در کنار تلاش‌هایی که بنیاد شهید و امورایثارگران انجام می‌دهد باید در اولویت مسئولان  استان قرار گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد با تبریک روز شهدا و گرامیداشت خاطره تمامی شهدای انقلاب‌اسلامی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و بین مردم و جوانان با همکاری مسئولان تاکید و همراهی همگان را خواستار شد. 

سردار شهید محمد رفیعیان بهابادی در عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت ترکش گلوله به شهادت رسید.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha