امام‌جمعه یزد: اهداف شهیدان را در عمل پیاده کنیم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: تحقق اهداف شهیدان در گرو مطالعه وصایای آنهاست و مردم و مسئولان در عمل برای پیاده کردن آن در جامعه و زندگی تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در آستانه ۲۲ اسفند روز شهدا در آیین احترام به مقام شهیدان در جمع مسئولان یزد افزود: عمل به وصایای شهدا رسالت مدیران و آحاد جامعه انقلابی است .

وی ادامه داد: ارزش نهادن به راه و مرام شهیدان در گرو شناحت اهداف مقدس آنها و خدمت، تلاش خالصانه و ایثار و ایمان و فداکاری است .

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: تکریم واقعی شهیدان انقلاب‌اسلامی در انجام وظایف دینی، ملی و انقلابی در کشور است .

ناصری به توطئه فرهنگی دشمنان به خصوص در فضای مجازی علیه نسل جوان اشاره کرد و یادآور شد: باید برای جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در حوزه شهدا اقدام کرد.          

همچنین تربت مطهر حضرت آیت‌الله صدوقی سومین شهید محراب به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گلباران و عطرافشانی شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، معاونان استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران برگزار و به تربت پاک شهید محراب دارالعباده ادای احترام شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین با حضور بر تربت یادگار شهید محراب حجت‌الاسلام‌ شیخ محمد صدوقی امام‌جمعه فقید یزد یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده و ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران به عنوان روز شهدا نامگذاری شده است .

    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha