۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84680642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی گنبدکاووس با مُخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند

گنبدکاووس- ایرنا - رییس دادگستری گنبدکاووس گفت: محاکم قضایی این شهرستان با مخلان نظم و امنیت جامعه به ویژه در ایام پایانی سال و چهارشنبه سوری بشدت برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی یزدانی روز شنبه در حاشیه کشفیات فرماندهی انتظامی گنبدکاووس به خبرنگاران اظهارداشت: برخورد قاطع و شدید با مخلان نظم و امنیت دستور ویژه رییس دستگاه قضایی است و هیچگونه اغماضی با خاطیان نخواهد شد.

وی افزود: شورای پیشگیری از جرم دادگستری گنبدکاووس از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ جلسه با دستگاه‌های مرتبط برگزار و اقدامات پیشگیرانه خوبی توسط آنها اجرا شد.

یزدانی از تشکیل شعبات ویژه برخورد با مخلان نظم و امنیت در دادگستری گنبد خبر داد و اضافه کرد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال قصد استفاده از مواد محترقه و منفجره را داشته باشند تا پایان تطعیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

همچنین فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی گفت: همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است که انتظامی در حد توان و امکانات به نحو احسن ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهد.

مهدی دهرویه از برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌ها و مشکلات در چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) افزود: از همه ظرفیت‌های اداری و انتظامی گنبدکاووس برای این منظور استفاده خواهد شد.

وی با هشدار به اخلال گران نظم و امنیت جامعه، اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره بیدار و پای کار است و با همراهی دستگاه قضایی با متخلفان بشدت برخورد خواهند کرد.

دستگاه قضایی گنبدکاووس با مُخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: ماموران این یگان نظامی طی ۲۰ روز گذشته، چند مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان بالاخص در ایام پایانی سال اجرا کردند.

سرهنگ محمود علیفر افزود: با اجرای این طرح‌ها ۶۵ سارق دستگیر و ۱۶۸ فقره سرقت کشف شد که در بین سارقان چهار نفر مرتکب سرقت مسلحانه شده بودند.

وی، دستگیری، ۷۴ خرده فروش و معتاد متجاهر به همراه کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر سنتی از آنها،  کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه و آتش زا، ۲۵ تن برنج و برخی اقلام دیگر قاچاق، ۹ قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه سلاح جنگی، ۱۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و برخی اقلام دیگر را از مهمترین کشفیات انتظامی گنبدکاووس در اجرای چند مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان برشمرد.

سرهنگ علیفر اضافه کرد: انتظامی در تامین امنیت و ارتقای احساس آن همواره در کنار شهروندان و برای آنها انجام وظیفه خواهد کرد تا امنیت خوبی در سطح شهرستان گنبدکاووس داشته باشیم.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha