خطوط قرمز نظام در مذاکرات از سوی تیم مذاکره‌کننده رعایت می‌شود

تهران - ایرنا - نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خطوط قرمز نظام در مذاکرات از سوی تیم مذاکره‌کننده رعایت می‌شود، گفت: تیم مذاکره کننده فعلی، متفاوت از قبل تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق ملت ایران به کار گرفته است.

«غلامرضا منتظری» در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد مذاکرات وین گفت: از شواهد و قرائن مشهود است که تیم مذاکره کننده فعلی متفاوت از قبل تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق ملت ایران به کار گرفته است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: خطوط قرمز نظام در مذاکرات از سوی تیم مذاکره‌کننده رعایت می‌شود مضافاً اینکه آقای باقری به عنوان رئیس تیم مذاکره‌کننده کشورمان اشراف خوبی بر مسائل حوزه سیاست و نظام بین الملل دارد.

منتظری اضافه کرد: درست است که تیم مذاکره کننده تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق ملت ایران به کار گرفته است، اما این به آن معنا نیست که تمام اهداف از پیش تعیین شده در مذاکرات محقق شود.این مذاکرات در قالب همان برجامی انجام می‌شود که در دولت قبل منعقد شده و از نظر حقوقی ایرادات و اشکالات زیادی به آن وارد است و توافق جدیدی در کار نیست.

وی با بیان اینکه همه ما باید به نتیجه توافق احترام بگذاریم گفت: باید  بدانیم که دشمن بیکار نمی نشیند و آن طرف مذاکره، میز مذاکره دشمن است نه دوست و همه تلاش خود را برای ضربه زدن به منافع ملی کشورمان  به کار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha