فرماندار مهاباد: جانبازان نمونه مقاومت و ازخودگذشتگی برای جوانان هستند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: جانبازان نمونه مقاومت و از خودگذشتی بوده و بهترین الگو برای جوانان در راستای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

امیر قادری روز سه شنبه در دیدار با خانواده جانبازان به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز گفت: : جانبازان عزیز پرچم‌داران مکتب حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستند و روز جانباز یادآور حماسه‌های ایثار و فداکاری این عزیزان در تاریخ درخشان مقاومت ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: جانبازان گرانمایه نیز که به تعبیر حضرت امام راحل (ره) با تقدیم بخشی از وجود خود در راه دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقطه اوج نائل آمدند و همواره به عنوان نماد ایثار و از خود گذشتگی برای ملت شریف ایران هستند.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به سیره حضرت امام حسین(ع) زیباترین صحنه‌های حماسه و ایثار را در تاریخ  انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد با دشمنان آفریده اند و درس مقاومت فراتر از میهن اسلامی در جغرافیای مقاومت اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: روز ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) را به یاد ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از آرمان های انقلاب و رویارویی با دشمن متجاوز، روز جانباز نام نهادند تا قدردان از خودگذشتگی و شجاعت جانبازان این مرزو بوم باشیم.

فرماندار مهاباد: جانبازان نمونه مقاومت و ازخودگذشتگی برای جوانان هستند

به گزارش ایرنا، مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha