۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵
کد خبر: 84676097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موازی کاری مانعی در مقابل فعالیت موسسه های خیریه است

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: موازی کاری ها عمده مشکلات موسسه های خیریه در روند فعالیت این مراکز است.

به گزارش ایرنا، رضا طاهری روز سه شنبه در آیین تجلیل از موسسه های خیریه موفق و فعال استان ایلام که با مشارکت کمیته امداد و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام«ره» برگزار شد، بیان کرد: سازمان های خیریه نه تنها رقیب کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های حمایتی نیستند، بلکه از همراهان ما در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان بوده و ما دست همکاری به سمت این افراد دراز می کنیم.

وی ادامه داد: در روند همکاری ما با موسسات خیریه به هر میزان که این موسسات در زمینه خدمت به نیازمندان همکاری کنند، کمیته امداد نیز به همان میزان نیز مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: کمیته امداد با تهیه یک بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده های نیازمند و دچار مشکل که برای دستگاه‌های متولی نیازمند یک منبع اطلاعاتی غنی است، توانسته بسیاری از مشکلات در حوزه خانواده های نیازمند را برطرف کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی یکی از محوری ترین برنامه های این نهاد است، از موسسات خیریه استان درخواست داریم در زمینه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان نیز ورود پیدا کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام «ره» نیز در این نشست گفت: یکی از مأموریت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «ره» کمک به نیازمندان بوده و در همین راستا سالیانه بخشی از اعتبارات و دارایی های این ستاد در زمینه خدمت به نیازمندان هزینه می شود و در این زمینه ستاد مرکز توجه ویژه ای به استان ایلام دارد.

محمد زارع با ارائه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی حضرت امام«ره» در استان ایلام افزود: توزیع بیش از ‭۲۰۰‬ هزار سبد معیشتی، خرید و توزیع ویلچر و دستگاه‌های توان بخشی، کمک رسانی و خدمت به زائران اربعین، کمک به مسکن و درمان نیازمندان، پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان مناطق محروم و روستایی و تهیه جهیزیه از جمله خدمات این ستاد در سال جاری در استان ایلام بوده است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha