۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84675829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق روزانه یک هزار و ۳۰۰ دُز واکسن کرونا در غرب اهواز

اهواز - ایرنا - سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه در هفته منتهی به ۱۳ اسفند ۹ هزار و ۲۶۹ نفر در غرب اهواز واکسن کرونا تزریق شد گفت: روزانه به طور متوسط یک هزار و ۳۰۰ مورد واکسن تزریق شد.

دکتر شایسته شمی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تاکنون ۴۳۰ هزار و ۷۴۰ دُز واکسن نوبت اول معادل ۹۶ درصد در غرب اهواز تزریق شده است.

وی افزود: همچنین ۳۶۹ هزار و ۶۳۴ دُز واکسن نوبت دوم معادل ۸۳ درصد و ۱۵۱ هزار و ۴۹۸ دُز واکسن نوبت سوم معادل ۳۹ درصد در حوزه غرب اهواز تزریق شده است.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز در خصوص واکسیناسیون کودکان نیز گفت: تاکنون هشت هزار و ۷۵۴ کودک پنج تا ۱۱ ساله دُز اول واکسن و یک هزار و ۸۰۰ نفر ۲ دُز واکسن خود را در غرب اهواز تزریق کرده‌اند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته یک هزار و ۳۵۰ نفر(به طور متوسط روزانه ۲۰۰ نفر) به مراکز نمونه گیری مراجعه کردند که ۵۴۲ نفر از این تعداد مثبت بود در حالی که در هفته منتهی به ششم اسفند ۲ هزار و ۵۴۳ نفر (به طور متوسط روزانه ۳۶۳ نفر) مراجعه کننده داشتیم که از این تعداد یک هزار و سه نفر مثبت بودند.

شمی پور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون را در پیشگیری از بیماری ضروری دانست و گفت: از خانواده ها انتظار داریم که تا حد امکان از دورهمی خانوادگی پرهیز کنند.

هم اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز،۱۲ شهرستان نارنجی و ۱۴ شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha