حل مساله فقر نیازمند برنامه ریزی روی توانمندی‌ها است

تهران- ایرنا- سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حل مساله فقر باید برروی توانمندی‌ها و تربیت نیروی ماهر برنامه ریزی کرد.

به گزارش ایرنا، «محمد کریمی بیرانوند» روز دوشنبه در امضای تفاهمنامه مسئولیت اجتماعی با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، اظهار داشت: کار کردن بر روی توانمندی‌ها منجر به توسعه کارآفرینی و اشتغال در کشور می‌شود.

وی افزود: این رویکرد در سال‌های اخیر کمتر وجود داشت و بر روی مسئولیت اجتماعی در حوزه اشتغال و کارآفرینی کمتر کار شده بود.

سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امضای تفاهمنامه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها منجر به توسعه اشتغال می‌شود، گفت: در این تفاهمنامه چهار مدل را طراحی کرده‌ایم که به اشتغال کشور کمک می‌کند، مساله اشتغال ناقص و نبود نیروی انسانی ماهر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی بیشترین درخواست مردم اشتغال در شرکت‌های مختلف بود که در همین راستا تربیت نیروی انسانی و توسعه فناوری‌ها به سود شرکت‌ها در آینده خواهد بود.

کریمی بیرانوند گفت: گام اول در توانمندسازی سود شرکت‌ها را بیشتر می‌کنند.

سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت  کار با بیان اینکه وزیر کار مخالف استفاده از منابع شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه است، بیان کرد: وزیر کار بارها تاکید کردند که این شرکت‌ها اموال مردم هستند و اکنون این رویکرد در وزارتخانه تعمیش شده است.

وی اضافه کرد: نباید دست اندازی به اموال شرکت‌ها صورت گیرد.

آیین امضای تفاهمنامه مسئولیت اجتماعی با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha