۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 84674264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره‌ پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش شد

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در حکمی «سیدمجتبی هاشمی» را به عنوان سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در حکم یوسف نوری خطاب به سید مجتبی هاشمی آمده است: با توجه به تعهد و تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات» منصوب می‌شوید.

وی در این حکم خطاب به سرپرست جدید اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ابراز امیدواری کرد: با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیگیری سیاست‌های رییس جمهور با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

وزیر آموزش و پرورش در این حکم انتصاب یادآور شد: در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است. توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، محمدحسین کفراشی پیش از این مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش ‌وپرورش بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha