۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84672935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۷ هزار و ۶۵۶ تقاضای مردمی در سفر رییس جمهور به گلستان ثبت شد

گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: در سفر روز جمعه آیت الله رییسی به گلستان ۳۷ هزار و ۶۵۶ تقاضای کتبی و برخط برای رسیدگی در دستگاه‌های اجرایی به ثبت رسید.

هانی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۲۵ هزار و ۷۳۴ تماس در سامانه سامد ثبت و ۱۱ هزار و ۹۲۲ نامه تحویل ستاد پاسخگوییشد.

وی افزود : همه تقاضاهای مردمی واصله در سفر استانی رییس جمهور به گلستان در سامانه سامد تا پایان هفته جاری ثبت و به کارتابل الکترونیکی سامد مدیران دستگاه های اجرایی ارسال می شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند یک ماه پس از سفر با سامانه ۱۱۱ تماس حاصل کنند.

محمدی با اشاره به استقرار ۲۶ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان ویژه وزرا و معاونین رییس جمهور در گرگان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند ادامه داد : در جریان این سفر پنج هزار و ۹۸۲ تقاضا به صورت حضوری ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرده بود .

در شانزدهمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به گلستان ۱۱۱ مصوبه با اعتبار ۲۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha